Powered By Blogger

zondag 31 januari 2010

De tijd gaat snel...

... gebruik haar wel. Ja, dat is natuurlijk wel het verstandigst, maar daarom lukt het nog niet altijd.
Hoewel... met een goeie sloot leut kun je toch best een heel eind komen!


Inmiddels is de eerste maand van het jaar Onzes Heeren 2010 alweer voorbij en ik heb 10k woorden toegevoegd aan Volmaakt afgericht, 40 pagina's van Herkansing doorgelezen en aan een eerste rondje corrigeren onderworpen, dwz. voornamelijk de typo's eruitgehaald en de later bedachte namen van personages, plaatsen en voorwerpen erin verwerkt.
Mijn vijfde leesboek Brieven aan mijn kleinzoon van Abel J. Herzberg heb ik ook bijna uit.
Helemaal heb ik dus niet stil gezeten... alhoewel dit allemaal zittend "werk" is natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten