Powered By Blogger

maandag 18 januari 2010

Weliswaar is het al een beetje laat maar nog een welgemeend "gelukkig nieuwjaar" toegewenst.

Het nieuwe jaar en de nieuwe decade zijn beide al ruim twee weken oud, maar mijn moeder zei altijd dat je iemand nog "een gelukkig nieuwjaar" kon toewensen tot het eind van januari.

Dat doe ik dus bij dezen!

Ik heb inmiddels ook nog een aantal (schrijf)doelen bedacht voor 2010.


Schrijven:

100.000 woorden voor de WriYe-Challenge, een doel dat ik hoop te bereiken door o.a.
- Volmaakt afgericht te voltooien
- verder te schrijven aan Aaltje, daar ga je...
- een nieuwe roman te beginnen

Redigeren/herschrijven:

- Wereld leeg en vol voltooien en een begin maken met het zoeken naar een uitgever
- Herkansing herschrijven/redigeren

Lezen:

minstens 52 boeken

Wish me luck!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten