Powered By Blogger

zondag 1 november 2009

Nanowrimo 2009 again!

Eigenlijk was ik het niet van plan, omdat ik aardig in mijn schik ben met mijn gewone schrijf-, herschrijf- en vertaalprogramma, maar mijn schrijvende zus zat zo te zeuren dat ik er toch maar weer over na ging denken. Tja, ik ben best gemakkelijk te overtuigen.

Het probleem was natuurlijk dat ik geen enkel idee had en er ook in de afgelopen dagen niets concreets in me opkwam. Maar gelukkig kwam mijn zoon om 20 voor twaalf met iets aanzetten. Eerder wou hij aldoor maar niets zeggen, hoewel hij altijd beweert dat hij heel veel ideeën voor verhalen heeft, maar schrijven doet hij dus (nog) niet.

Anyway, om middernacht begon ik te tikken en om kwart voor twee had ik de eerste 1700 woorden staan. In het Engels nog wel. Eens zien wat dat wordt.

Wish me luck!

2 opmerkingen: