Powered By Blogger

zaterdag 5 september 2009

Een schrijver schrijft...!

Een schrijver schrijft...!

Dat weet ik al heel lang, maar ik deed het niet of nauwelijks. De laatste jaren dus wel. En al heb ik nog niets gepubliceerd, ik ben schrijver.

Want sinds drie jaar en alweer tien maanden, schrijf ik... elke dag, of zo goed als. Ik heb inmiddels drie afgeronde eerste versie romans liggen en ik werk aan de vierde en de vijfde. Ook werk ik hard aan de herschrijf, de redigatie van, het aanvullen en schrappen in de tekst van mijn allereerste - afgemaakte - produkt, elke dag minstens een uur.

1 opmerking:

  1. Hallo Roma,

    Heb je zin om eens een stukje voor Hoeiboei te schrijven? Mag overal over gaan.

    Groet,

    Webm. Hoeiboei.nl

    hoeiboei@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen